polskieradio.pl

Sztuka wystąpień publicznych

Dostarczenie wiedzy na temat tego, jak przygotować się do wystąpień publicznych oraz jak pracować nad techniką mowy i kulturą słowa. Przekazanie praktycznych wskazówek dotyczących budowania własnego wizerunku zgodnie z zaplanowanymi celami, dobierania i prezentowania argumentów podczas prezentacji, szkoleń, negocjacji, spotkań biznesowych lub innych wystąpień publicznych.

  • Szkolenie skierowane do menadżerów, pracowników działów public relations oraz mówców, którzy w swojej pracy zawodowej występują przed różnorodnymi audytoriami oraz w mediach.
Formuła

Formuła

  • wykład
  • dyskusja moderowana
  • ćwiczenie indywidualne
  • burza mózgów
  • Liczebność grupy – do 8 osób
  • 14 godzin dydaktycznych - 2 dni po 6 godzin
Ile zapłacę?

Ile zapłacę?

  • 2 500 zł + 23% VAT
  • w powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomoce szkoleniowe, komplet plików z własnymi nagraniami oraz serwis kawowy i obiadowy
Wykładowca

Cele

  • przedstawienie wizerunku mówcy i języka komunikatów
  • omówienie sposobów radzenia sobie z tremą i stresem
  • omówienie najczęściej popełnianych błędów
Formuła

Korzyści

  • uzyskanie praktycznych wskazówek dotyczących budowania własnego wizerunku zgodnie z zaplanowanymi celami, dobierania i prezentowania argumentów podczas prezentacji, szkoleń, negocjacji, spotkań biznesowych lub innych wystąpień publicznych
  • przećwiczenie zachowań w czasie symulowanych wystąpień publicznych opartych na autentycznych prezentacjach dostarczonych przez uczestników

Ramowy program

Dzień 1

  • Istota Public Relations i podstawowe narzędzia PR
    • główne obszary działań
    • najważniejsze techniki komunikowania się i negocjowania
    • znaczenie poprawności językowej w wystąpieniach publicznych
  • Jak mówić ciekawie i do rzeczy?
    • rodzaje i struktura wypowiedzi
    • oczekiwania słuchaczy
    • zasady zachowania przed kamerą i mikrofonem
    • zachowania w trudnych sytuacjach
  • Znaczenie osobistego wizerunku
    • znajomość wymagań i oczekiwań firmy
    • wygląd zewnętrzny, a wiarygodność zawodowa
  • Prezentacje – ćwiczenie z kamerą
    • przygotowanie do prezentacji (wygląd, zachowanie itp.)
    • techniki nawiązywania i utrzymywania kontaktu wzrokowego
    • techniki wpływania na słuchaczy przez wykorzystanie przestrzeni i ruchu
    • sposoby na pokonanie tremy
    • pomoce audiowizualne i ich zastosowanie
    • kontrola czasu w trakcie prezentacji – sposoby „pilnowania czasu”
    • radzenie sobie z „trudnymi” uczestnikami
  • Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Szkolenia odbywają się w salach wykładowych oraz studiu treningowym Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia w nowym budynku przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie.
  • Istnieje możliwość bezpłatnego korzystania z parkingu w trakcie trwania szkolenia.
  • Uczestnicy otrzymują certyfikat po ukończeniu szkolenia.

Jak zapisać się na szkolenie?