polskieradio.pl

Wiarygodny wizerunek

Szkolenie skierowane do osób pragnących rozwijać swoje zdolności interpersonalne niezbędne w komunikacji społecznej – kandydujących w konkursach na stanowiska menadżerskie, wyborach różnych szczebli, prowadzących kampanie informacyjne i społeczne.

    Formuła

    Formuła

    • mini wykłady połączone z praktycznymi ćwiczeniami umożliwiającymi uczestnikom znalezienie się w sytuacjach maksymalnie zbliżonych do realiów (wystąpienia przed kamerą, audytorium)
    • liczebność jednej grupy – do 10 osób
    • 12 godzin dydaktycznych - 2 dni po 6 godzin
    Ile zapłacę?

    Ile zapłacę?

    • 2 500 zł netto + 23% VAT
    • w powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomoce szkoleniowe, komplet plików z własnymi nagraniami oraz serwis kawowy i obiadowy
    Wykładowca

    Cele

    • przekazanie wiedzy dotyczącej zasad budowania wiarygodnego wizerunku oraz nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z otoczeniem
    Formuła

    Korzyści

    • uzyskanie praktycznych wskazówek jak konstruować i wygłaszać wypowiedzi do większego audytorium tak, by były one wiarygodne dla mediów i wyborców
    • analiza możliwych strategii udzielania odpowiedzi na trudne pytania
    • poznanie zasad reagowania na kampanie negatywne

    Ramowy program

    Dzień 1

    • Wizerunek mówcy
      • mowa ciała, panowanie nad emocjami, zachowania niewerbalne budujące pożądany wizerunek polityka, mówcy, lidera, kandydata na stanowisko menadżera
      • mocne i słabe strony kandydata, budowanie indywidualnego wizerunku
      • występowanie przed audytorium, wiece, spotkania z publicznością lub wyborcami, rozmowy twarzą w twarz
      • pytania i odpowiedzi, zarządzanie pytaniem i pytającym, udzielanie odpowiedzi akceptowanej i budzącej zaufanie, techniki opanowania stresu
      • akcentowanie w komunikacji werbalnej, skuteczność przekazu, porządkowanie faktów i argumentów, cechy pożądane u mówcy, rozpoznawanie emocji słuchaczy
    • Trudne sytuacje
      • reagowanie na kampanię negatywną i sytuacje kryzysowe, strategie wizerunkowe w kryzysie, komunikacja kryzysowa
      • występowanie przed kamerą, udzielanie wywiadów, uczestnictwo w debatach, kluczowe fragmenty wypowiedzi, docieranie do świadomości odbiorców
      • konstruowanie komunikatu dla mediów i wyborców, programy, przesłania, najważniejsze treści przekazu
      • media społecznościowe, aktywność w sieci, komunikacja internetowa, wizualizacje na potrzeby kampanii, siła przekazu sieciowego
      • organizacja konferencji prasowych, mailingu, współpraca z mediami, skuteczne narzędzia Public Relations w polityce na poziomie samorządowym oraz w kampaniach informacyjnych i społecznych
    • Co jeszcze warto wiedzieć?
    • Szkolenia odbywają się w salach wykładowych oraz studiu treningowym Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia w nowym budynku przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie.
    • Istnieje możliwość bezpłatnego korzystania z parkingu w trakcie trwania szkolenia.
    • Uczestnicy otrzymują certyfikat po ukończeniu szkolenia.

    Jak zapisać się na szkolenie?