polskieradio.pl

Skuteczna prezentacja

Szkolenie skierowane jest do osób stających przed koniecznością wystąpień publicznych, biorących udział w negocjacjach, prezentacjach, spotkaniach biznesowych.

  • Uczestnicy uzyskają praktyczne wskazówki jak budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, jak dobierać i prezentować argumenty.
Formuła

Formuła

  • praktyczne warsztaty umożliwiające przećwiczenie zachowań w czasie symulowanych wystąpień publicznych
  • ćwiczenia odbywają się przed kamerą i mikrofonem
  • liczebność grupy - do 8 osób
  • 14 godzin dydaktycznych - 2 dni po 6 godzin
Ile zapłacę?

Ile zapłacę?

  • 2 500 zł + 23% VAT
  • w powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomoce szkoleniowe, komplet plików z własnymi nagraniami oraz serwis kawowy i obiadowy
Wykładowca

Cele

  • dostarczenie wiedzy na temat przygotowania się do wystąpień publicznych oraz jak pracować nad techniką mowy i kulturą słowa
  • szczegółowa analiza przedstawionych prezentacji ze szczególnym uwzględnieniem języka i konstrukcji wypowiedzi, estetyki komunikatywności przekazu werbalnego
Formuła

Korzyści

  • uzyskanie praktycznych wskazówek jak budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami
  • jak dobierać i prezentować argumenty podczas prezentacji, szkoleń, negocjacji, spotkań biznesowych lub innych wystąpień publicznych

Ramowy program

Dzień 1

  • Prezentacja jako interakcja pomiędzy prezenterem a audytorium
    • Siła wizerunku prezentera – umiejętność kierowania swoimi emocjami
      • Język prezentacji a uwiarygodnienie prezentacji:
        • Styl wypowiedzi
        • Dobór słownictwa
        • Ekspresja językowa
        • Zwięzłość wypowiedzi
      • Ekspresja brzmieniowa prezentacji
        • Wyrazistość mówienia jako wzmocnienie komunikatu
        • Estetyka operowania głosem
        • Ekspresja jako środek przyciągania i utrzymywania uwagi słuchaczy
      • Szczegółowa analiza przedstawionej prezentacji ze szczególnym uwzględnieniem (część praktyczna):
        • Języka wypowiedzi
        • Konstrukcji wypowiedzi
        • Estetyki przekazu werbalnego
        • Komunikatywności przekazu

      Dzień 2

      • Komunikacja społeczna, czyli jak ludzie się porozumiewają
        • Sposoby komunikowania i ich skuteczność w określonych sytuacjach
        • Kanały komunikacji
        • Rola pierwszego wrażenia w kontaktach z publicznością (odbiorcami)
        • Efekt „pierwszeństwa” i „świeżości” w konstruowaniu wypowiedzi
        • Co to jest “timing” i jaka jest jego rola
        • Stres w wystąpieniach publicznych i jego motywująca rola
        • Komunikacja niewerbalna – rola gestów, elementy body language
      • Prezentacje publiczne
        • Język i konstrukcja wystąpień publicznych – master message prezentcji
        • Opanowywanie stresu
        • Jak określić i wspierać własne mocne strony osobowości?
        • Postawa, sylwetka, gesty
        • Zdobywanie i utrzymywanie zainteresowania audytorium
      • Mówca a audytorium, budowanie relacji z odbiorcami
        • „ice breakers”, czyli wzbudzanie zainteresowania
        • Motywacje i możliwości odbiorców
        • Ingracjacje, komplementarność cech mówca-odbiorcy
        • Moderowanie dyskusji, odpowiedzi na pytania audytorium
        • Opanowywanie dezaprobaty, komunikowanie zmian i kontrowersji
        • Studia przypadków, ilustrowanie słowne wystąpień
      • Strategie udzielania odpowiedzi na pytania, trudne sytuacje, obrona własnych poglądów i wizerunku
        • Co jeszcze warto wiedzieć?
        • Szkolenia odbywają się w salach wykładowych oraz studiu treningowym Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia w nowym budynku przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie.
        • Istnieje możliwość bezpłatnego korzystania z parkingu w trakcie trwania szkolenia.
        • Uczestnicy otrzymują certyfikat po ukończeniu szkolenia.

        Jak zapisać się na szkolenie?