polskieradio.pl

Etykieta biznesowa - savoir vivre

Savoir-vivre w biznesie, czyli kurs dobrych manier, dedykowany jest osobom, które w profesjonalny sposób podchodzą do kwestii wizerunku własnego i reprezentowanej firmy. W zakresie szkolenia znajduje się zarówno omówienie, jak i przećwiczenie codziennych sytuacji w różnych okolicznościach. Wykazanie się znajomością zasad savoir-vivre w biznesie może pozytywnie oddziaływać na wiarygodność i wzmocnienie dobrego wizerunku firmy i jej przedstawiciela.

  • Znajomość etykiety w biznesie to jedna z najprostszych metod, by wzbudzić szacunek u odbiorcy i uniknąć nieporozumień.
Formuła

Formuła

  • Praktyczne warsztaty umożliwiające przećwiczenie zachowań w czasie symulowanych wystąpień publicznych/ prezentacji, analiza zarejestrowanych nagrań z uwzględnieniem języka i konstrukcji wypowiedzi, estetyki komunikatywności przekazu werbalnego. Ćwiczenia odbywają się przed kamerą. Liczebność grupy – do 6 osób.
  • 14 godzin dydaktycznych - 2 dni po 6 godzin
Ile zapłacę?

Ile zapłacę?

  • 2 500 zł + 23% VAT
  • w powyższej kwocie zawarte są koszty dydaktyczne, pomoce szkoleniowe, komplet plików z własnymi nagraniami oraz serwis kawowy i obiadowy
Wykładowca

Cele

  • zdobycie umiejętności swobodnego odnajdywania się w kontaktach zawodowych
  • budowanie osobistej marki profesjonalisty znającego etykietę biznesową
  • weryfikacja nawyków prezentowania się
Formuła

Korzyści

  • kluczowa wiedza z zakresu savoir-vivre w biznesie
  • przećwiczenie etykiety komunikacji w praktyce
  • analiza własnego stylu prezentowania pod okiem profesjonalisty

Ramowy program

Dzień 1

  • Savoir – vivre/precedencja/dress code
    • Co to jest precedencja w biznesie
    • Savoir-vivre w biznesie wpływ na wizerunek organizacji, marka kultura, dobre maniery, wizerunek
    • Powszechne błędy popełniane nieświadomie
    • Czym jest netykieta w korespondencji e-mail i podczas rozmów telefonicznych
    • Dress code w biznesie
    • Precedencja czyli zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
    • Żargon, humor, przejście na Ty

Dzień 2

  • Marka osobista /marka organizacji
    • Tytułowanie i tytulatura w e-mailach oraz w rozmowie
    • Sztuka komunikacji/prezentacji wizytówkowej
    • Zachowania nietaktowne, które irytują w kontakcie z innymi
    • Ważne zasady na aranie zawodowej : dyskrecja, równość, dostosowanie, szacunek, precedencja
    • Przedstawianie osób (formuły, zachowania niewerbalne, precedencja, tytułowanie, formy adresatywne, zapamiętywanie imion i nazwisk)
  • Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Szkolenia odbywają się w salach wykładowych oraz studiu treningowym Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia w nowym budynku przy al. Niepodległości 77/85 w Warszawie.
  • Istnieje możliwość bezpłatnego korzystania z parkingu w trakcie trwania szkolenia.
  • Uczestnicy otrzymują certyfikat po ukończeniu szkolenia.

Jak zapisać się na szkolenie?